Arutelu:Cabinda

Allikas: Vikipeedia
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti

EE 15. köide ei nimeta millegipärast Cabindat Angola suuremate linnade seas. --Metsavend 10. märts 2008, kell 23:28 (UTC)

Poola viki järgi on elanike arv 67 200 (2006). Andres 11. märts 2008, kell 06:53 (UTC)

Siin on kaks viidet WG-le. Üks käib hoopis saksa viki kaudu (saksa vikis on viide WG-le). Arvu 222 000 mainib saksa viki, aga pole selge, kust see on saadud ja mille kohta see käib. Saksa viki samastab linna ja provintsi ning viitab provintsi andmetele, seal aga sellist arvu pole. Ka teises viites ei lange arv kokku WG-s antuga. Andres 11. märts 2008, kell 06:57 (UTC)

Millise teise viite arv kokku ei lange? 2008. aasta elanike arv vastab WG andmetele. --Metsavend 12. märts 2008, kell 07:10 (UTC)
Palun vabandust. Teine viide on tõesti õige. Aga palun kontrolli esimest viidet. Viide ei lähe WG-le, vaid saksa viki artiklile Cabinda provintsist, kus 222 000 on provintsi elanike arv (ütlesin ennist valesti, et saksa viki samastab provintsi ja linna). Saksa viki viitab seejuures WG-le, aga seal säärast arvu ei ole. Andres 12. märts 2008, kell 09:43 (UTC)

Kongokeelses vikis on märgitud 2000. aasta elanike arvuks 100 000.

Siin 2005. aasta artiklis väidetakse samuti, et linnas on umbes 100 000 elanikku.

Vikides on küll öeldud, et "linn ja vald", aga võib-olla on vald ikkagi linnast erinev. Andres 12. märts 2008, kell 06:28 (UTC)

Mis siis oleks lahendus? Artikkel kirjutamata jätta, sest andmed puuduvad? --Metsavend 12. märts 2008, kell 07:10 (UTC)
Ei, mingid andmed on ju olemas. Vaidlustasin andmed, mis minu meelest viitega kokku ei läinud. Piisaks sellest, kui 220 000 välja võtta. Ma ise seda ei teinud, sest võib-olla Sa oskad kuidagi teisiti parandada. Andres 12. märts 2008, kell 09:43 (UTC)
Võtan selle välja. Kui eeldada, et saksa viki ei valeta, siis illustreerib see hästi World Gazetteeri usaldusväärsust. WG andmeil oli 2007 provintsi elanike arv 220 000, aga 2008 juba 398 637, samuti on korrigeeritud 2004. aasta elanike arvu 320 000-le. Iga aasta alguses uuendatakse andmeid, kuid vanad andmed kustutatakse. See tähendab, et WG-le viidates pole hiljemalt aasta pärast võimalik andmete õigsust enam kontrollida.
Jah, see on paha lugu. Arvan aga, et nähtavasti on saadud mingid uued andmed 2004. aasta kohta ning need on muutnud ka arvutuse tulemust. Andres 12. märts 2008, kell 16:40 (UTC)
Probleemid tekivad sõna linn mitmetähenduslikkusest. Minu arust ei ole vaidlustamiseks põhjust. --Metsavend 12. märts 2008, kell 07:54 (UTC)
Vaidlustatud olid elanike arvud koos viitega. Teise vaidlustuse võtan tagasi: olin ise valesti vaadanud. Aga 220 000 koos endise viitega on endiselt vaidlustatud.
Et linn ja vald ei lange kokku, see on ainult oletus, mis võiks seletada eri vikide andmete lahknevust. Pindala tundub elanike arvu kohta suurevõitu. See ei olnud vaidlustuse põhjus. Andres 12. märts 2008, kell 09:43 (UTC)
Kui säärast mitmetähenduslikkust kahtlustatakse, siis tuleks püüda asja uurida nii palju kui võimalik, et andmed valed ei oleks. Andres 12. märts 2008, kell 09:45 (UTC)

Vana rahvaarv: 185 900 (2006) Velirand (arutelu) 24. detsember 2017, kell 12:07 (EET)